انواع مدل سرامیک سرویس بهداشتی

انواع مدل سرامیک سرویس بهداشتی

کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

کاشی سرامیک یکی از اجزای کلیدی هر خانه محسوب می‌شود و طبیعی است که در هنگام انتخاب آن با جوانب مختلفی مواجه خواهید شد. برای داشتن بهترین انتخاب ممکن، توجه به نکات خاص در خرید کاشی سرامیک ضرورت دارد.

علاوه بر کیفیت، یکی از موارد مهمی که باید مد نظر قرار دهید، ظاهر انواع مختلف کاشی سرامیک است. البته این به معنای نادیده گرفتن اهمیت کیفیت نیست. اما موضوع اصلی بحث ما در این مقاله کمی متفاوت است و در معرفی برخی از انواع کاشی سرامیک، ممکن است به ویژگی‌های فنی و ساختاری آن‌ها نیز اشاره کنیم.

سرامیک مات
سرامیک مات

هدف ما در این مقاله معرفی جدیدترین مدل‌های کاشی حمام و دستشویی است و نه پیشنهاد خرید یک نوع خاص از محصولات. هرچند که در زمینه کیفیت می‌توان توصیه‌های مفیدی ارائه داد، انتخاب ظاهر کاشی سرامیک کاملاً به سلیقه شما وابسته است و بسته به ایده‌ها و دکوراسیون داخلی منزل شما متفاوت خواهد بود.

از این رو، شما را دعوت می‌کنیم تا تا انتهای این مقاله با رادمان سرام همراه باشید تا با جدیدترین مدل‌های کاشی سرامیک حمام و دستشویی آشنا شوید و اطلاعاتی در مورد آن‌ها ارائه دهیم.

زیباترین مدل های سرویس بهداشتی

برخلاف آنچه بسیاری از افراد فکر می‌کنند، داشتن ظاهری زیبا به معنای لوکس بودن هر محصولی، از جمله کاشی و سرامیک نیست .

در انتخاب انواع مدل سرامیک سرویس بهداشتی ، باید به مدلی توجه کنید که از نظر طراحی و رنگ با فضای مرتبط هماهنگی داشته باشد تا به بهترین شکل خود را نمایش دهد.

مدل‌های متنوعی وجود دارند که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد، از جمله:
• کاشی‌های پازلی
• کاشی‌های لوزی
• کاشی‌های متالیک و فلزی
• کاشی‌های براق و انعکاسی

این موارد به‌طور کلی ذکر شده‌اند و شما باید با توجه به شرایط محیط، فاکتورهای دیگری مانند مساحت فضا، سبک دکوراسیونی که قصد پیاده‌سازی‌اش را دارید، نورپردازی دلخواه و بسیاری از جوانب دیگر، انتخاب‌های خود را بررسی کنید.

سرامیک ویان

زیبایی سرامیک سرویس بهداشتی 

کف سرویس بهداشتی و حمام به دلیل تماس مداوم با آب، بیش از دیوارها در معرض رطوبت قرار دارد. از این رو، انتخاب کاشی و سرامیک مناسب که از دوام و استحکام بالایی برخوردار باشد و به راحتی دچار ترک یا لب پر نشود، دارای اهمیت ویژه‌ای است. علاوه بر جنبه‌های کیفی، زیبایی نیز نقش زیادی در فرآیند انتخاب این محصولات ایفا می‌کند.

یکی از مزایای بارز پیشرفت تکنولوژی در صنعت کاشی و سرامیک، به کارگیری چاپ دیجیتال و روتو به شمار می‌آید. این امر منجر به تولید تنوع بی‌نظیری در طرح‌ها و رنگ‌ها شده است، به طوری که می‌توانید هر طرح و رنگی را که مد نظر دارید در بازار بیابید. با امکانات موجود، انتخاب زیباترین کاشی‌ها برای کف سرویس بهداشتی و حمام به سادگی امکان‌پذیر است و می‌توانید به بهبود زیبایی محیط خود بپردازید.

از جمله انواع کاشی‌های کف که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد:
– کاشی‌های مات
– کاشی‌های بافت‌دار
– کاشی‌های باریک و بلند
– کاشی‌های با طرح پارکت و چوب

در ادامه، به معرفی چند نمونه از انواع مدل سرامیک سرویس بهداشتی مناسب برای کف سرویس بهداشتی و حمام می‌پردازیم:

سرامیک کراس کلکته
سرامیک ویان
سرامیک مات

کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی مدرن

در طراحی‌های مدرن کاشی و سرامیک، دیگر نشانی از طرح‌ها و نقوش سنتی پیچیده به چشم نمی‌خورد و زیبایی در سادگی و خاص بودن نهفته است. این سبک جدید به خلق فضاهایی مینیمالیستی کمک می‌کند که در عین زیبایی خود، حس آرامش و نظم را به محیط اضافه می‌کنند.

به برخی از جدیدترین مدل‌های کاشی و سرامیک ویژه حمام و دستشویی توجه کنید:


کاشی‌های سرامیک مات

که با بافت زیبا و صیقلی خود، نگاهی مجرد و هنری به فضا می‌بخشند.


کاشی‌های با الهام از چوب

که جذابیت طبیعت را به محیط با حس دلنشینی می‌آورند.


کاشی‌های فلزی متالیک

که انعکاس نور را به زیبایی بازیافته و حس مدرنیته را به فضا اضافه می‌کنند.


کاشی‌های بدون طرح

که سادگی آنها، امکان تلفیق با سایر عناصر دکوری را فراهم می‌کند.


کاشی‌های با رنگ‌های خنثی

که تا حد زیادی با هر سبک و دکوراسیونی هماهنگ می‌شوند و نقاط عطف بصری ایجاد می‌کنند.

در این مدل‌های نوین، شیک‌ترین کاشی‌ها معمولاً آنهایی هستند که با رنگ و بافت خاص خود، زمینه‌ای منحصر به فرد را خلق می‌کنند. با استفاده از نورپردازی متفکرانه، این کاشی‌ها می‌توانند جلوه‌ای خیره‌کننده و جذاب به فضا ببخشند، به طوری که حس لوکس بودن و زیبایی را به طور هم‌زمان القا کنند.

2,190,000 3,180,000 
ریال
2,400,000 2,800,000 
ریال
3,040,000 3,130,000 
ریال
2,800,000 4,200,000 
ریال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو محصولات