مشاهده آخرین مطالب وبلاگ

مدیر سایت
مدیر سایت

1 روز قبل

مدیر سایت
مدیر سایت

4 هفته قبل

تفاوت اساسی بین انواع سرامیک، معمولا به خاطر استفاده از خاک قرمز یا سفید در تهیه آنها است. این دو نوع سرامیک با ویژگی‌ها و کاربردهای متفاوت خود، در طراحی و ساختمان‌سازی انتخاب‌های حیاتی محسوب می‌شوند. در این مقاله، به بررسی تفاوت سرامیک خاک سفید با پرسلان می‌پردازیم.
مدیر سایت
مدیر سایت

1 ماه قبل

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که بالاخره سرامیک مات یا براق کدام یک سرامیک بهتری میباشند. برای بررسی دقیق این سوال مهم باید هر یک از این موارد را به درستی بررسی کنیم تا با مشخصات هر یک یعنی سرامیک مات یا براق بهتر آشنا شویم تا در خرید سرامیک مات یا خرید سرامیک براق دچار تردید نشویم.
مدیر سایت
مدیر سایت

1 ماه قبل

مهم ترین تفاوت کاشی و سرامیک همانطور که بالاتر توضیح دادیم فرق بین کاشی و سرامیک علاوه بر مقاومت کمتر کاشی این است که کاشی بیشتر برای پوشش دیوارها استفاده می‌شود، در حالی که سرامیک علاوه بر دیوارها می‌تواند برای پوشش کف‌ها نیز به کار رود.
مدیر سایت
مدیر سایت

2 ماه قبل

سرامیک (Ceramic) یک واژه انگلیسی است که وارد زبان فارسی شده و از کلمه یونانی keramos به معنای سفال یا شیء پخته شده منشأ می‌گیرد. از انواع کاشی و سرامیک میتوان به سرامیک های پرسلانی و یا خاک سفید و غیره اشاره کرد.
مدیر سایت
مدیر سایت

2 ماه قبل

کاشی و سرامیک یکی از محبوب‌ترین مصالح ساختمانی برای کف و دیوار است. این مصالح بادوام و زیبا هستند، اما می‌توانند به راحتی کثیف و کدر شوند. برای نظافت کاشی و سرامیک و حفظ زیبایی آن‌ها، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید
مدیر سایت
مدیر سایت

2 ماه قبل

مانند سرامیک پرسلان که روند تولید آن را در مقاله ی سرامیک پرسلان چیست به طور کامل توضیح دادیم سرامیک خاک سفید نیز همان روند را طی میکند با این تفاوت که سرامیک خاک سفید تخلخل بیشتری داشته و به همین علت جذب آب آن بالاتر است . مقاومت سرامیک خاک سفید به نسبت سرامیک پرسلان پایین تر است و به همین علت قیمت پایین تری نسیت به سرامیک پرسلانی دارد.
مدیر سایت
مدیر سایت

2 ماه قبل

جستجو محصولات