سرامیک خاک قرمز

سرامیک خاک سفید

سرامیک خاک سفید چیست ؟

مانند سرامیک پرسلان که روند تولید آن را در مقاله ی سرامیک پرسلان چیست به طور کامل توضیح دادیم سرامیک خاک سفید نیز همان روند را طی میکند با این تفاوت که سرامیک خاک سفید تخلخل بیشتری داشته و به همین علت جذب آب آن بالاتر است .

مقاومت سرامیک خاک سفید به نسبت سرامیک پرسلان پایین تر است و به همین علت قیمت پایین تری نسیت به سرامیک پرسلانی دارد.

این نوع سرامیک معمولاً تحت دمای بالا و فشار قرار گرفته و پس از پخت و سرخ کردن به شکل نهایی خود درمی‌آید. در صورت نیاز، می‌توان بر روی سطح سرامیک با جنس خاک سفید نقوش و طرح‌های مختلفی اعمال کرد. سرامیک خاک سفید با قیمت مناسب و ویژگی‌های مناسبی که دارد، گزینه‌ی بسیار خوبی برای استفاده در طراحی و تولید محصولات مختلف است.

سرامیک های پرسلانی از نظر شکل و ظاهر بسیار مشابه سرامیک خاک سفید میباشد برای همین در زمان خرید باید بسیار دقت کنید که مورد سوء استفاده فروشندگان قرار نگیرید . ( خرید سرامیک بارسلون براق  )

شرکت رادمان سرام  با تجربه بالا در زمینه فروش و تامین سرامیک های خاک سفید و پرسلانی فروشگاهی مطمئن برای شما عزیزان تعبیه کرده است تا با خیال راحت بتوایند از امکانات آن استفاده کرده و خریدی مطمئن را به سرانجام برسانید. ( خرید انواع سرامیک با قیمت ارزان و خرید انواع کاشی با قیمت ارزان)

سرامیک خاک سفید چیست
سرامیک خاک سفید بهتر است یا خاک قرمز

سرامیک خاک قرمز بهتر است یا خاک سفید ؟

برای پاسخ با این سوال بهتر است ویژگی های هر دو سرامیک را به طور کامل بررسی کنیم.

یکی از اصلی ترین تفاوت های سرامیک ها خاک قرمز و خاک سفید بودن آنها میباشد . ( سرامیک پرسلان نیز یکی از انواع سرامیک جدید محسوب میشود برای شناخت بهتر انواع کاشی و سرامیک مطالعه مقاله انواع کاشی و سرامیک را به شما پیشنهاد میدهیم )

سرامیک خاک قرمز همانطور که از شکل بدنه و به اصطلاح بسکوئیت آن ( رنگ قرمز بسکوئیت ) مشخص است نوع مواد و خاک استفاده شده در این سرامیک ها متفاوت است .

در کاشی خاک قرمز از مواد معدنی و خاکی ( خاک رس ) استفاده می شود که در نهایت رنگ محصول را به قرمز یا قهوه ای متمایل می کند اما در مقابل کاشی خاک سفید دارای رنگ سفید است . 

همانطور که برای سرامیک خاک سفید پیش تر توضیح دادیم . سرامیک خاک قرمز نیز روندی مانند سرامیک پرسلان را طی میکند ولی میزان تخلخل متفاوتی دارد به همین علت جذب آب بیشتری را نیز داراست این جذب آب حتی از سرامیک خاک سفید نیز بیشتر است به همین علت سرامیک خاک قرمز عمر کمتری به نسبت دو رقیب خود یعنی سرامیک خاک سفید و سرامیک پرسلانی میکند .

سرامیک خاک قرمز ضخامت بالایی دارد بنابراین میتواند فشار و ضربه بیشتری را متحمل شود.سرامیک ها ی خاک قرمز به عنوان مثال برای کاشی های پله، سراسر ساختمان و یا فضای خارجی استفاده می شوند. زیرا مقاومت آنها در مقابل شرایط سخت محیطی بیشتر است. این خصوصیت باعث می شود که سرامیک خاک قرمز برای محیط های با فشارهای زیاد و حرکات مکرر مناسب باشد.

معایب سرامیک خاک قرمز

عمر کوتاه سرامیک خاک قرمز از اصلی ترین عیب های سرامیک خاک قرمز میباشد که باعث به فراموشی سپردن آن طی سالهای اخیر جهت خرید و فروش کاشی و شرامیک خاک قرمز شده است.

از دیگر معایب سرامیک خاک قرمز میتوان به پوسته پوسته شدن آن به مرور زمان اشاره کرد .

با عنایت به موارد بالا و با یک جمع بندی شما میتوانید با توجه به نیاز خود از بین جنس های مختلف کاشی و سرامیک انتخاب خود را انجام داده و انتظار بهترین عملکرد را از خرید خود داشته باشید.

قیمت سرامیک خاک سفید

برای اطلاع از قیمت سرامیک و کاشی خاک سفید روی لینک زیر کلیک کنید و یا به صفحه اصلی سایت رادمان سرام مراجعه فرمایید .

( خرید سرامیک خاک سفید )

با توجه به آنچه در این مقاله یادگرفتیم تفاوت‌ سرامیک خاک قرمز با خاک سفید در موارد مختلفی است که قبل از خرید کاشی و سرامیک باید آن ها را در نظر بگیرید تا در نهایت انتخاب مناسبی برای نیازهای خود داشته باشید.

بیشتر بخوانید :

بهترین روش برای تمیزکردن سرامیک

راهنمای خرید کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

3 خرداد 1403
2,190,000 3,180,000 
ریال
2,400,000 2,800,000 
ریال
3,040,000 3,130,000 
ریال
2,800,000 4,200,000 
ریال
2,800,000 4,200,000 
ریال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو محصولات